A hűségpont rendszer előnyei

2019-06-03 7:41
A hűségpont rendszer előnyei
A hűségpontok használata nagyszerű lehetőséget kínál a vásárlók megtartására. Hűségpontok használatakor mind a webáruház, mind pedig a vásárló nyer. Egyrészt azokat a vásárlókat, akik már legalább egyszer vásároltak nálunk a legtöbb esetben költséghatékonyabb megtartani és újabb vásárlásokra buzdítani, mint új vásárlókat szerezni. Másrészt a vásárlók pedig a megszerzett hűségpontjaik beváltásával egyre nagyobb kedvezményeket kaphatnak, ami arra ösztönzi őket, hogy ismét a webshopunkban vásároljanak ahelyett, hogy másik üzleteket, vagy webáruházakat keresnének.

A hűségpont rendszer működése, azaz a pontok vásárláskori jóváírása és az összegyűjtött pontok beváltása automatikusan működhet, egyszeri beállítást követően egy önműködő rendszert jelenthet. A hűségpontokkal ugyanakkor akár egyedi döntések alapján is jutalmazhatunk kiválasztott vásárlókat azzal, hogy bizonyos mennyiségű hűségpontot jóváírunk az egyenlegükön.

A webshopban minden regisztrált vásárlóhoz tartozik egy hűségpont egyenleg. A Shopstart webáruházak adminisztrációs felületén az egyes vásárlókhoz tartozó a hűségpont egyenleg alakulása tranzakciókra lebontva követhető, azaz látható, hogy ki, mikor, melyik megrendelése kapcsán hány hűségpontot szerzett vagy váltott be.

Szintén megadható, hogy a pontok gyűjtésekor hány Forintonként jár egy hűségpont - például minden 100 Forint után 1 hűségpont jár -, illetve hogy a pontok beváltásakor egy pont hány Forintot ér. A gyakorlatban a legtöbb esetben a könnyű áttekinthetőség kedvéért 1 pont értéke 1 Forint. A hűségpontok gyűjtése általában az egyszerűség és az áttekinthetőség kedvéért a vásárlás végösszegétől függ. A Shopstart webshopokban ugyanakkor arra is lehetőség van, hogy a vásárlásokkor gyűjtött pontok számát ne a végösszegből számítsa ki a shop, hanem a termékekhez megadott hűségpont értéket vegye alapul. Ezáltal akár termékenként meghatározható, hogy adott termék megvásárlása esetén pontosan X darab hűségpont jár, míg a másik termék megvásárlásakor Y pontot kaphat a vásárló. A termékenként megadott hűségpont értékek is természetesen exportálhatóak és importálhatóak, így könnyű a tömeges beállítások elvégzése.

A Shopstart webáruházakban megadható a hűségpontok automatikus elévülési ideje is, amivel a megszerzett pontok felhasználhatóságának az idejét tudjuk korlátozni, de megadható adott rendszerességű - például havi, vagy három havi - automatikusan kiküldött egyenleg értesítő e-mail is, amivel vásárlóinkat az újbóli vásárlásokra buzdíthatjuk.

A Shopstart webshopok esetében a kosár oldalon megadott és beváltott hűségpontokat a rendszer a megvásárolt termékek árából vonja le kedvezményként, így a különböző számlázó programokkal való integráció során sincs fennakadás.

Használd te is a hűségpont rendszer nyújtotta előnyöket!

Kövess minket a Facebookon és ha tetszik a cikk, oszd meg Te is!




Kattints ide további érdekességekhez Business témakörben!

« Vissza
2019-06-03 7:41

Ne maradj ki a növekvő online üzletből!

Tavaly hazánkban több, mint 3.38 millió ember vásárolt webáruházon keresztül, az online megrendelések száma átlépte az 52 millió megrendelést. A hazai online kiskereskedelem forgalma több, mint 909 milliárd Ft volt és ez az érték továbbra is évről évre jelentősen növekszik. Csatlakozz a fejlődő online kereskedelemhez és vedd ki részed a webáruházak profitjaiból.

Nyiss pár perc alatt mobilbarát, letisztult webáruházat!

Webáruház árak Kipróbálom ingyen