Hogyan javíthatod a Shopstart webáruházad Google-ben elért pozícióit - A linkek fontos szerepe

2018-10-01 8:01
Hogyan javíthatod a Shopstart webáruházad Google-ben elért pozícióit - A linkek fontos szerepe
A Google és más keresők is minden linket egy-egy szavazatnak vesznek. Vannak értékes, értéktelen és egyenesen rossz szavazatok, azaz linkek. Minél több értékes (releváns) szavazattal, azaz külső linkkel rendelkezik a webáruházad, annál nagyobb az esélyed a Google találati listáin a jó pozíciók megszerzésére!

Értékes szavazat - azaz a webáruház számára értékes hivatkozás (link) - az, ami kiváló minőségű és a Te webáruházaddal egyező témájú weboldalakról mutat a webáruházadra. Ha műszaki cikkeket árulsz a webshopodban, akkor sokkal jobb egy olyan link, ami egy minőségi, sokak által látogatott és a Google-ben is jó helyeken szereplő műszaki cikkekről szóló weboldalról mutat a webáruházadra, mintha akár többszáz darab sokadrangú "hogyan gazdagodjunk meg az Interneten" típusú, senki által nem látogatott weboldalról kapsz linkeket! Az ilyen linkek ugyanis minimum értéktelenek, de sok esetben még ártalmasak is lehetnek a webáruházadra nézve, azaz ronthatják (!) az elért Google pozícióidat!

Egy link HTML kódja például az alábbi:

<a href="https://www.weboldal.hu">Fontos kulcsszó</a>

A "Fontos kulcsszó" helyére azt a kulcskifejezést érdemes beírni, amire jó helyezést szeretnél elérni a Google-ben. A különböző weboldalakra kihelyezett linkek esetében használj 2-5 különböző kulcskifejezést, ezeket használd felváltva! Például: "Ékszer webáruház", "Ékszer vásárlás", "Ékszer webshop", "Ékszer akciók" A "http://www.weboldal.hu" helyére természetesen saját Shopstart webáruházadnak az URL címét kell behelyettesítened!

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mindig tartsd be az ide vonatkozó legfontosabb alapelvet: csak minőségi weboldalakkal foglalkozz és kerüld el a többi, alacsony minőségű és nem a te webáruházad témájába vágó weboldalt és/vagy aloldalt, ezekre ne helyeztesd ki a linket! Ha rossz minőségű linkeket gyűjtesz, később csak nagy fáradságok útján tudod azokat töröltetni, ha ugyan sikerül töröltetned őket!

Ha találsz egy témába vágó weblapot, mielőtt arra kérnéd a weblap tulajdonosát, hogy helyezze ki a linked, előbb ellenőrizd, hogy a Google-ben a weboldalra jellemző kulcsszavakra rákeresve megtalálható-e a weboldal az első 1-4 oldalak valamelyikén! Azt is nézd meg, hogy a weboldalon aktuális, friss és igényes tartalmak szerepelnek-e, vagy esetleg egy sok éve magára hagyott weboldalró van-e szó!

Kezdheted a linképítést például a témába vágó .lap.hu oldalakkal is. Sokat lehet tanulni belőle ráadásul a megszerzett .lap.hu linkek minőségiek és értékesek.

A linképítés igényel egy kis gyakorlatot, de azért nem egy bonyolult feladat. Minden buktatót ebben a rövid bejegyzésben nem érinthettünk, ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor a linképítés munkáját bízhatod erre specializálódott szakértőkre cégekre is!


Kövess minket a Facebookon és ha tetszik a cikk, oszd meg Te is!




Kattints ide további érdekességekhez SEO témakörben!

« Vissza
2018-10-01 8:01

Ne maradj ki a növekvő online üzletből!

Tavaly hazánkban több, mint 2,5 millió ember vásárolt valamilyen terméket webáruházon keresztül. 2017-ben a hazai online kiskereskedelem 427 milliárd Ft értékben bonyolított forgalmat, mely 33%-os növekedést jelent a megelőző évhez képest. Csatlakozz a fejlődő online kereskedelemhez és vedd ki részed a webáruházak profitjaiból.

Nyiss pár perc alatt gyönyörű, letisztult webáruházat!

Webáruház árak Webáruház referenciák