Amennyiben nyomtató, toner, tintapatron és egyéb nyomtató kellék és printer kellékanyag kereskedelemmel foglalkozol, akkor van számodra egy jó ajánlatunk.
A nyomtatók és tonerek, illetve tintapatronok online kereskedelme a nagy termékszám és a folyamatosan változó termékpaletta, változó árak és változó beszállítói készletek miatt szinte elképzelhetetlen nagykereskedői/beszállítói termékadatbázis integrációk nélkül. Ilyen beszállítók például a CopyDepo, Compmarket, Expert.hu, Corwell, Orink, Apis, Cédrus, Nedis, stb. A beszállítói termékadatbázis integrációk segítségével az egyes beszállítók termékpalettáját, az árakat, illetve a raktárkészlet mennyiségeket napi szinten automatizáltan nyílik lehetőség beimportálni a webshopba. A termékadatbázis automatikus frissen tartása rendkívül nagy munkamennyiséget képes levenni a kereskedő válláról, aki ezáltal fontosabb dolgokra - akciókra, új vásárlók megszerzésére és a visszatérő vásárlók magas szintű kiszolgálására, stb., stb., - fókuszálhat, egyéb ügyeket intézhet. Egy webáruházba több beszállító is beköthető és az árrés nagykereskedői kategóriánkénti bontásban adható meg, így például beállítható, hogy az adott beszállítótól érkező nyomtatók egy adott árréssel, míg a tintapatronok egy másik árréssel kerüljenek beimportálásra a webshopba. Az is megadható természetesen, hogy melyik beszállítótól melyik termékkategória termékei kerüljenek beimportálásra, így például ha az egyik beszállító a nyomtatókat, míg egy másik beszállító a tintapatronokat adja kedvezőbb áron, akkor megadható, hogy a nyomtatókat az egyik, míg a tintapatronokat a másik beszállítótól importálja be a rendszer a webáruházba. Egyedi igények alapján, előzetes egyeztetést követően akár egyedi szűrők készítését is válallni tudjuk - amennyiben az adott kérés algoritmizálható és megvalósítható. A beállított kategóriákba tartozó új termékek a szinkronizáció során automatikusan megjelennek a webshopban, a kifutó termékek pedig törlődnek.
A Shopstart webáruházakhoz különböző lehetőségeket biztosítunk a termékadatbázis szinkronizáció megvalósítására, például:
- Az Shopstart All-In csomagok esetében a konkrétumok ismeretében árajánlat alapján vállaljuk beszállítói termékadatbázis szinkronizációk elkészítését, beüzemelését és napi szintű termékadatbázis szinkronizáció megvalósítását, illetve egyedi megállapodás szerint akár nap közbeni készlet- és árfrissítését is.
- Az automatizált, rendszeres termékadatbázis frissítéshez szükséges plusz szerver erőforrásokat is biztosítani tudjuk.
- A webshopokhoz API felület tartozik, melyen keresztül lehetőséged nyílik a webshop termékadatbázisát saját rendszereidből frissíteni.
- Az API-n keresztül nem csak a termékadatbázis, hanem például a vevői adatokat, illetve a webáruházba beérkező megrendelések adatait is el lehet érni, így adott a lehetőség arra, hogy a webshopod integrálni tudd a már meglévő rendszereiddel.
- Természetesen az alkalmi, manuális és tömeges termékadat feltöltésre, exportálására és importálására is lehetőség van az erre a célra kialakított felületeken.
A nagy méretű termékadatbázisok kezelésével, importálással, karbantartásával kapcsolatosan érdekes további információkat találsz blogunkban
kattints ide!
Ha minket választasz, akkor a fentieken kívül címszavakban például az alábbiakat kínáljuk még:
- Online bankkártyás fizetési megoldások
- Számlázó program integrációk a számlák és díjbekérők gyors és egyszerű kiállításához
- Domain név regisztráció és fenntartás, saját domain név használat lehetősége
- A webshophoz a webtárhelyet biztosítjuk
- SSL tanúsítvány
- Saját domain névhez saját e-mail fiókok és webmail felület
- Csomagpontokra és csomagautomatákba is szállíthatsz (MPL, GLS, FoxPost, SameDay, stb.)
- Regisztrációhoz kötött és regisztráció nélküli vásárlás
- Vásárlói csoportok alakíthatóak ki, kuponokat, mennyiségi kedvezményeket, hűségpont rendszert is használhatsz
- Használatra kész mobilbarát arculatok várnak műszaki cikk és számítástechnikai témakörökben is
- A webdesign átszínezhető, a képi elemek, logó, stb. lecserélhetőek
- Súlyfüggő és akár irányítószámonként megadható szállítási díjak adhatóak meg
- Termékmegosztó portálokra töltheted fel és frissítheted automatizáltan a termékeid
- A megrendelésekhez különböző státuszok rendelhetőek, minden státuszhoz e-mail sablon és SMS értesítő is rendelhető, így ezek kiküldése a vásárlóknak automatikus
- Nyomtatható megrendelés adatok és szállítólevelek
- Hírek, blog és hírlevél segítségével lehetőséged nyílik az aktuális kedvezmények, akciók kommunikációjára, Automailek és szegmentált hírlevelek küldésére
- A kiegészítő csomagokkal bármikor bővíthető Shopstart webáruház rendszert bármikor igény szerint bővítheted
- A webshop rendszert részleteiben ismerő, szakértői terméktámogatást tudunk biztosítani a webshophoz, 17+ év tapasztalattal rendelkezünk honlap és webáruház-készítés területén, webshopok ezreit készítettük el